SIMANTRO
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ SIMANTRO FORUM
SIMANTRO
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ SIMANTRO FORUM
SIMANTRO
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


GREEK ORTHODOX FORUM
 
ΦόρουμΦόρουμ  ΑναζήτησηΑναζήτηση  Latest imagesLatest images  ΣύνδεσηΣύνδεση  ΕγγραφήΕγγραφή  
Photobucket
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΑΝΤΡΟ ΦΟΡΟΥΜ
WELCOME TO SIMANTRO FORUM
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
» Ήρθαν οι νέες ταυτότητες – Δείτε πώς θα είναι
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΠαρ Φεβ 24, 2023 8:23 pm από Admin

» Αγιον Όρος (ντοκυμαντέρ CBS) απο την εκπομπή 60 minutes
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Ιουν 02, 2020 5:01 pm από Admin

» ΆΟΡ: Το Ελληνικό τυφέκιο που δίνει ζωή στην αμυντική βιομηχανία
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Ιουν 02, 2020 4:56 pm από Admin

» Αμφιλεγόμενη κίνηση από την Microsoft: Θα αντικαταστήσει δεκάδες δημοσιογράφους με ρομπότ
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Ιουν 02, 2020 4:46 pm από Admin

» Ένα τσιρότο και ένα δαχτυλίδι στη μάχη κατά του κορωνοϊού
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Ιουν 02, 2020 4:27 pm από Admin

» Πακιστάν: Κόβουν το νερό και κατάσχουν τη γη των Χριστιανών
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΔευ Μάης 25, 2020 6:38 pm από Admin

» Δείτε την ταινία Ιωσήφ ο Ησυχαστής που πήρε 5 βραβεία στο φεστιβάλ του Λονδίνου (Elder Joseph the hesychast)
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΔευ Μάης 25, 2020 6:36 pm από Admin

» ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ (Βίντεο)
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Απρ 21, 2020 9:57 pm από Admin

» Μήνυμα π. Παρθένιου: Ανοίξτε τις Εκκλησίες! Μην πλανάσθε! Ετοιμάζονται για να σφραγίσουν τον κόσμο!
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Απρ 21, 2020 9:33 pm από Admin

» Τα 700 εκατ. της Κομισιόν για τον Έβρο καταλήγουν σε ΟΗΕ και μετανάστες, όχι στην θωράκιση των ελληνικών συνόρων
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Απρ 21, 2020 9:24 pm από Admin

» Ανησυχία και προβληματισμός από τον Γενικό Εισαγγελέα των ΗΠΑ για το «σφράγισμα» του Bill Gates
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Απρ 21, 2020 9:06 pm από Admin

» Bill Gates & dr Fauci για ψηφιακά πιστοποιητικά ανοσίας
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Απρ 21, 2020 9:03 pm από Admin

» ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΘΕΙΑ; ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ…
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Απρ 21, 2020 8:59 pm από Admin

» Δενδροπόταμος: Πακιστανοί πήγαν με μαχαίρια και ρόπαλα για αντίποινα στους Ρομά
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Απρ 21, 2020 8:57 pm από Admin

» Επειγόντως ο Χαρδαλιάς στην Ερμιονίδα- Εντοπιστηκαν πάνω από 150 κρούσματα
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤρι Απρ 21, 2020 8:51 pm από Admin

Translator
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Επισκέπτες
Ορθόδοξος Συναξαριστής
Παρόμοια θέματα

 

 ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Admin
Admin
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 3020
Ημερομηνία εγγραφής : 17/12/2010

ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ   ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ EmptyΤετ Ιαν 09, 2013 8:43 pm

ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ Cea4ce95ce9bce99ce9ace97ce9acea1ce99cea3ce97-ce94ce95cea5cea4ce95cea1ce91cea0ce91cea1ce9fcea5cea3ce99ce91

Κοινή θα είναι η ανάστασις όλων των ανθρώπων. Θα αναστηθούν και τα σώματα των απίστων, διότι φυσικώς μεταφέρουν την αμαρτίαν του Αδάμ και όχι προαιρετικώς. Επειδή όμως δεν ηθέλησαν να πιστεύσουν εις τον Χριστόν, δια τούτο τα σώματα αυτών θα έχουν ασύγκριτον διαφοράν από τα αναστηθησόμενα σώματα των ενάρετων ανθρώπων. «Η μεν ανάστασις κοινή πάντων, η δε δόξα ουκετι κοινή, άλλ’ οι μεν εν τιμή, οι δε εν ατιμία, και οι μεν εις βασιλείαν, οι δε εις κόλασιν αναστήσονται»2.

Την διαφοράν αυτήν των αναστηθησομένων σω­μάτων την περιγράφει πολύ καθαρά και ο Άγιος Νι­κόδημος ο Αγιορείτης:«Τα σώματα των αμαρτωλών θα είναι σκληρά, βαριά, άσχημα, άτιμα, μαύρα, σκοτει­νά, ψυχρά και χονδρά και αυτά τα άθλια ιδιώματα έ­χουν να αυξάνουν ή να ολιγοστεύουν εις αυτά, κατά α­ναλογίαν της απιστίας αυτών και κακίας».

Τα δε σώματα των πιστών και ορθοδόξων θα εί­ναι: «μαλακά, ελαφρά, ωραία, ένδοξα, διαφανή, φωτει­νά, θερμά και πνευματικά. Και αυτά όλα τα μακαριστά ιδιώματα, έχουν να αυξάνουν ή να ολιγοστεύουν εις αυτά κατά την αναλογίαν της πίστεως και της αρετής αυτών»3.

Ο ιερός Χρυσόστομος ερμηνεύοντας την Α’ προς Κορινθίους επιστολήν του Αποστόλου Παύλου χρη­σιμοποιεί το παράδειγμα του σίτου που σπείρεται εις την γην και διαλύεται. «Ούτω και η ανάστασις των νεκρών, σπείρεται εν φθορά, εγείρεται εν αφθαρσία· σπείρεται εν ατιμία, εγείρεται εν δόξη· σπείρεται εν α­σθένεια, εγείρεται εν δυνάμει· σπείρεται σώμα ψυχικόν, εγείρεται σώμα πνευματικόν» (Α’ Κορ. ιε’ 42-44).

Το ότι λοιπόν ανίστανται μεν τα σώματα, το απέ­δειξε με το παράδειγμα του σίτου, το ότι δεν θα είναι της ίδιας λαμπρότητος όλα, το αποδεικνύει εδώ. Διό­τι, όπως η απιστία εις την ανάστασιν κάμνει τους αν­θρώπους αμελείς, έτσι πάλιν τους κάμνει ράθυμους και νωθρούς με το να νομίζουν ότι όλοι θα αξιωθούν τα ίδια. Δι’ αυτό διορθώνει και τα δύο. Και διέκρινε δύο τάξεις ανθρώπων, των δικαίων και των αμαρτω­λών. Και αυτάς πάλι τας διακρίνει εις πολλά μέρη, δια να δείξη ότι ούτε δίκαιοι και αμαρτωλοί θα αξιω­θούν τα ίδια, άλλ’ ούτε οι δίκαιοι με δικαίους όλοι θα δοξασθούν το ίδιον, ούτε οι αμαρτωλοί με τους αμαρ­τωλούς θα κολασθούν εξ ίσου.

Και ο ιερός Χρυσόστομος κάμνει μίαν διάκρισιν μεταξύ των δικαίων και αμαρτωλών με τους λόγους: «σώματα επουράνια, και σώματα επίγεια» (Α’ Κορ. ιε’ 40). Και υπαινίσσεται με τα επίγεια μεν τους αμαρτω­λούς, με τα επουράνια δε τους δικαίους. Και μετά ανε­βαίνει εις τον ουρανόν και ερμηνεύει τον στίχον 41: «άλλη δόξα ηλίου, και άλλη σελήνης, και άλλη δόξα αστέρων· αστήρ γαρ αστέρος διαφέρει εν δόξη». Όπως δηλαδή υπάρχει διαφορά εις τα επίγεια σώματα, έτσι και εις τα επουράνια μεταξύ ηλίου και σελήνης και α­στέρων προς άλλους αστέρας4.

Ποίον είναι το συμπέρασμα από όλα αυτά;

Αν και όλοι οι δίκαιοι εισέρχονται εις την Βα­σιλείαν του Θεού, δεν θα αξιωθούν όλοι τα ίδια. Και εάν όλοι οι αμαρτωλοί εισέρχονται εις την γέενναν,δεν θα υποστούν όλοι τα ίδια. Ούτω και η ανάστασις των νεκρών. Θα υπάρχη τόσον μεγάλη διαφορά μετα­ξύ των αναστηθέντων σωμάτων. Τούτο εννόων ο Κύ­ριος έλεγεν: «εν τη οικία τον Πατρός μου μοναί πολ­λοί είσιν» (Ιωάν. ιδ’ 2).
Το ίδιον σώμα το οποίον ετάφη, το ίδιον και ανίσταται, διότι η ανάστασις αναφέρεται εις αυτό που ετάφη. Η μεν ουσία του σώματος παραμένει η ιδία, η δε ωραιότης μεγαλύτερα. Απόδειξις είναι ο γυμνός κόκκος του σίτου.
Η ανάστασις είναι προϋπόθεσις του βαπτίσματος, διότι το βάπτισμα είναι σύμβολον της ταφής και της αναστάσεως. Το βάπτισμα αποδεικνύει την ανάστασιν των σωμάτων.
Η ανάστασις των σωμάτων είναι αξιοθαύμαστον γεγονός. Προκαλεί δε έκστασιν και απορίαν, διότι θα συμβούν τόσα θαυμαστά πράγματα που υπερ­βαίνουν κάθε σκέψιν και νουν και μάλιστα γίνονται εις μίαν στιγμήν, δηλαδή ακαριαίως. Δια να είναι α­ξιόπιστος ο λόγος του, ο Απόστολος Παύλος εμφανί­ζει τον Άγγελον, ο οποίος θα το κάνη αυτό και λέγει:
«Και θα γίνη η αλλαγή αυτή, όταν θα ακουσθή η εσχάτη υπερφυσική σάλπιγγα, εις μίαν στιγμήν, όσον χρειάζεται κανένας να ανοιγοκλείση το βλέφαρόν του» (Κορ. ιε’52).

«Θα αλλάξωμεν, διότι πρέπει το φθαρτόν αυτό σώμα να ενδυθή αφθαρσίαν και το θνητόν αυτό σώμα να ενδυθή αθανασίαν» (Α’ Κορ. ιε’ 53).
Δια να μη νομίση λοιπόν κανείς, επειδή ήκουσεν ότι σαρξ και αίμα δεν θα κληρονομήσουν την βασι­λείαν του Θεού, ότι τα σώματα δεν ανίστανται, προσέ­θεσεν και αυτό: «δει γαρ το φθαρτόν τούτο ενδύσασθαι αφθαρσίαν και το θνητόν τούτο ενδύσασθαι αθανα­σίαν».
Φθαρτόν δε λέγει το σώμα και θνητόν πάλι το σώ­μα. Ώστε το σώμα και μετά την ανάστασιν παραμένει. Παραμένει, αλλά ενδύεται την αφθαρσίαν και την α­θανασίαν. Το σώμα αποβάλλει την θνητότητα και την φθοράν που καταργούνται πλέον και έρχεται εις αυτό η αθανασία και η αφθαρσία.
Μη λοιπόν αμφιβάλης αδελφέ ότι το σώμα σου θα ζη αιωνίως μαζύ με την ψυχήν σου.
Όταν δε η φθαρτή αυτή φύσις μας ενδυθή την α­φθαρσίαν και η θνητή αύτη φύσις μας ενδυθή την α­θανασίαν, τότε θα πραγματοποιηθή και ο λόγος του Προφήτου Ησαΐου «κατεπόθη ο θάνατος εις νίκος. Που σου, θάνατε, το κέντρον; Που σου, άδη, το νίκος;» (Ησαΐας κε’ Cool.
Βλέπετε πως πανηγυρίζει ο Απόστολος Παύ­λος. Με μεγάλον ενθουσιασμόν, ενώ βλέπει τα μέλλο­ντα ωσάν να έχουν γίνη, κραυγάζει την επινίκιαν κραυγήν και καταπατή τον θάνατον που έχει καταργηθή και λέγει: «Που είναι, θάνατε, το κεντρί σου; Που είναι Άδη η νίκη σου;» (Α’ Κορ. ιε’ 55).
Ο Χριστός όχι μόνον αφώπλισε τον θάνατον και τον ενίκησεν, δια της αναστάσεως αυτού, αλλά και τον εξηφάνισε και τον κατέστησε ανύπαρκτον. «Το κεντρί του θανάτου είναι η αμαρτία, η δε δύναμις της αμαρτίας ο νόμος».
Διότι εάν το να αμαρτάνη ο άνθρωπος ήτο αίτιον του θανάτου, ο δε Χριστός αφού ήλθεν κατέλυσεν την αμαρτίαν και μας απήλλαξεν από αυτήν δια του βαπτίσματος και μαζύ με την αμαρτίαν κατέπαυσε και την ισχύν του νόμου.
Ας ευχαριστούμεν τον Θεόν, που μας δίδει την νίκην δια του Ιησού Χριστού, διότι με το τρόπαιον της νίκης το οποίον έστησεν, μας έκανε κοινωνούς εις την απόλαυσιν των αιωνίων αγαθών, όχι από υποχρέωσιν, αλλά μόνον από φιλανθρωπίαν. «Ώστε, α­δελφοί μου αγαπητοί, εδραίοι γίνεσθε, αμετακίνητοι, περισσεύοντες εν τω έργω τον Κυρίου πάντοτε, ειδότες ότι ο κόπος υμών ουκ εστί κενός εν Κυρίω» (Α’ Κορ. ιε’58).
Ας μη μένωμεν αδρανείς, άλλα ας εργαζώμεθα το αγαθόν με περισσότερον ζήλον, γνωρίζοντες ότι ο κό­πος αυτός δεν είναι εν Κυρίω μάταιος.
Διότι εάν γίνωμεν ράθυμοι ούτε δίκαιος, ούτε προφήτης, ούτε απόστολος μπορεί να μας βοηθήση ό­ταν θα κρινώμεθα. Δεν υπάρχει κανείς να μας βοηθή­ση, άλλα αναγκαστικά θρηνούντες, οδυρόμενοι και βασανιζόμενοι θα οδηγηθώμεν εις το πυκνόν εκείνο σκότος και εις τας τιμωρίας εκείνας που δεν έχουν λύτρωσιν.

Εάν όμως αγωνισθώμεν με προσοχήν, τότε τα έρ­γα μας θα συνηγορήσουν υπέρ ημών, θα απέλθωμεν με θάρρος και θα επιτύχωμεν τα αγαθά που αναμένουν αυτούς που αγαπούν τον Θεόν, τα όποια είθε να επιτύχωμεν με την Χάριν και φιλανθρωπίαν του Κυρίου η­μών Ιησού Χριστού, συν τω Πατρί και τω αγίω Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας. Αμήν.




2. Ιωάν. Χρυσοστόμου Έργα, ΕΠΕ, Τόμος 19, σελ. 280.

3. Νικόδημου του Αγιορείτου, Πνευματικά Γυμνάσματα, σελ. 282.
4. Ιωάν. Χρυσοστόμου Έργα, ΕΠΕ, Τόμος 18Α, σελ. 683.






ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:

Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ – ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΑΡΑΚΑΛΛΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

Πηγή
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.alepospita.blogspot.com
 
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» ΑΥΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!! - ΛΑΘΡΟΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ!
» ANTIΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΛΕΜΟΥ:Σε ποια χωρα μοιραζουν μασκες αεριων στους πολιτες;
» 13/09/2012 Ἐγκαίνια Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίας Ἀναστάσεως , Προεόρτια Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου καὶ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ ,Ὁ Ἅγιος Κορνήλιος ὁ Ἱερομάρτυρας ,Ὁ Ἅγιος Στράτων ὁ Μάρτυρας ,Οἱ Ἅγιοι Κρονίδης, Λεόντιος, Σεραπίων, Γορδιανός, Σέλευκος, Μακρόβιος, Οὐαλέριος (ἢ Οὐαλερια

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
SIMANTRO :: ΩΦΕΛΙΜΑ-
Μετάβαση σε: