.fullpost{display:inline;}
Την έντονη δυσαρέσκεια των ελεγκτών της τρόικας, που βρίσκονται στην Αθήνα,
προκαλούν σύμφωνα με πληροφορίες τα ελλιπή στοιχεία που τους παρουσίασε η ελληνική κυβέρνηση για 650 φορείς του δημοσίου. Στις παρατηρήσεις τους περιλαμβάνονται ακόμα....
οι καθυστερήσεις στις διαρθρωτικές αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας, του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων και της καθιέρωσης του ενιαίου μισθολογίου.
Οι επικεφαλής της τρόικας ανέβαλαν
για το Σαββατοκύριακο την έλευση στη χώρα μας.Παράλληλα, από την επόμενη Δευτέρα αναμένεται να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις με την ελληνική κυβέρνηση για το μεσοπρόθεσμο πακέτο των 12,8 δισ. ευρώ για την περίοδο 2012 -2014.
Οι ελεγκτές θα εστιάσουν και στην εφαρμογή των επιχειρησιακών συμβάσεων, τις αλλαγές στις ΔΕΚΟ, το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, το μισθολόγιο στο Δημόσιο, και τα οικονομικά στο χώρο της υγείας.
Πιο συγκεκριμένα,
όπως τονίζει το ρεπορτάζ της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, η Τρόικα κατηγορεί το υπουργείο Εργασίας για ανακολουθία αλλά και για άσκηση παρελκυστικής πολιτικής. Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα, οι ελεγκτές της Τρόικας έδειξαν έντονο ενδιαφέρον και για την περίπτωση της επιχειρησιακής σύμβασης της ΝΕΟΓΑΛ που δεν τέθηκε σε εφαρμογή λόγω απουσίας κοινωνικής συναίνεσης.
Οι ελεγκτές πιέζουν στην κατεύθυνση απαλοιφής κάθε εμποδίου για την άμεση εφαρμογή των επιχειρησιακών συμβάσεων, την ενίσχυση των συμβάσεων ορισμένου χρόνου, την ενίσχυση της μερικής απασχόλησης και των περιορισμό των αποζημιώσεων.
Ωστόσο, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής
διεμήνυσε ότι δεν τίθεται ζήτημα αλλαγής του νόμου για τις επιχειρησιακές συμβάσεις. Παράλληλα, παρά τις εξαγγελίες και τις βεβαιώσεις πως το κλειστό επάγγελμα των φορτηγών θα ανοίξει, το επάγγελμα θα παραμείνει κλειστό τουλάχιστον για τα επόμενα τρία χρόνια, ενώ το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για τα υπόλοιπα κλειστά επαγγέλματα, στην πραγματικότητα αφήνει όλα τα επιμέρους κρίσιμα ζητήματα, να διευθετηθούν στο μέλλον, με υπουργικές αποφάσεις.
Αλλά και ο νόμος για την άρση
του καμποτάζ που τελικά ψηφίστηκε, εξακολουθεί να θέτει περιορισμούς, στις εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην ελληνική κρουαζιέρα.
Σημαντικές καθυστερήσεις καταγράφει η τρόικα και στην περικοπή των κρατικών δαπανών, και του περιορισμού της σπατάλης, σε δημόσιες επιχειρήσεις, καθώς και στα μέτρα για την πάταξη της φοροδιαφυγής.
skai.gr